A Ray Ban tervezői idén úgy döntöttek, hogy visszanyúlnak a legikonikusabb formákhoz, az igazi legendákhoz, és ezeket kortárs vonalvezetéssel és innovatív árnyalatokkal frissítik fel – így született meg a #Proudtobelong kollekció.
Az eredeti stílus sosem megy ki a divatból. A klasszikus Aviatortól a legendás Wing stíluson és a ’70-es évek négyszögletes darabjain keresztül egészen a félkeretes ovális formákig – a Ray-Ban fémkeretei vékonyabbak, mint valaha, de ugyanolyan divatosak. Az új modelleknek azonban nem csupán a keretei, de a lencséi is felhívják magukra a figyelmet. Az éles színátmenetek, a kéttónusú tükrös lencsék és a divatos árnyalatok minden szettet könnyed stílusossággal ruháznak fel.
Az acetátkereteknél színezett havannaminták és új szögletes formák frissítik fel a mindennapok során viselhető klasszikus darabokat. A Meteor és a Wayfarer modellek markáns formáját színes rétegek teszik játékosabbá, amelyek a domináns formákat is könnyűvé varázsolják.
A kampány üzenetét a tervezők a #Proudtobelong mottóval fejezik ki, amellyel arra szeretnének ösztönözni, hogy legyünk büszkék a hovatartozásunkra, és ne féljünk követni a stílust, amely segítségével igazán önmagunk lehetünk.