A divatvilág legmeghatározóbb tervezőivel fogott együttműködésbe a brazilok ikonikus flip-flop márjáka, a Havaianas.
A közös munkából született egyedi tervezésű papucsok online árverés keretein belül találnak gazdára, az aukcióból befolyt összeget pedig a Nők a Nőkért mozgalom számára ajánlják fel, hogy a szervezet munkáját támogassák a háborús és erőszakos övezetekben élő kirekesztett nők megsegítésében.
Manolo Blahnik papucsok
Mary Katrantzou, DSQUARED2 vagy Manolo Blahnik csak néhány név a divatvilág legkiemelkedőbb tervezői közül, akik idén a Havaianas-szal közösen álltak a Nők a Nőkért alapítvány támogatása mellé. A szervezet célja, hogy felhívják a figyelmet a háborús és erőszakos övezetekben élő kirekesztett nők helyzetére, és segítő kezet nyújtsanak számukra abban, hogy újraépíthessék életüket.
„Nagyra értékeljük a kreatív és formabontó kezdeményezéseket, ez pedig pont egy ilyen. Az alapítvány izgatott, amiért ilyen nagy nevekkel és márkákkal dolgozhat együtt. Nagyon hálásak vagyunk nekik azért, hogy kiállnak az elnyomott nők mellett. Különösen örülünk annak, hogy a kezdeményezésben a Havaianas is részt vesz” – mondta el Brita Fernandez Schmidt, a mozgalom egyesült királyságbeli vezetője.
„Rendkívül boldogok és büszkék vagyunk a Nők a Nőkért mozgalommal létrejött együttműködésre. Az egyedi tervezésű papucsokon a divatvilág kiemelt alakjai dolgoztak, az általuk tervezett művészi motívumok a Havaianas márka vezető termékein köszönnek vissza. Bízunk a kezdeményezés sikerében, és abban, hogy minél nagyobb összeggel tudjuk támogatni a Nők a Nőkért munkáját”- mondta el Merel Werners, a Havaianas közép- és nyugat-európai, valamint afrikai régiókért felelős marketingvezetője. A limitált példányszámú papucsok online árverések során találnak gazdára.
DSQUARED2
Mary Katrantzou
Nicholas Kirkwood
Charlotte Olympia
Simone Rocha