Szépségnapló Smink Egy összkerékhajtású, automata váltós Suzuki S-Crossban könnyebbek a városi hétköznapok

Egy összkerékhajtású, automata váltós Suzuki S-Crossban könnyebbek a városi hétköznapok

Női szemmel minden olyan dolog más, ami az erősebbik nem irányában élvez inkább privilégiumot a sztereotípiák szerint. Épp ebből kifolyólag szeretjük a nem túlbonyolított, lényegre koncentráló megoldásokat akkor is, ha például egy autóról van szó.

Nem, nem a szín, meg a külső a legfontosabb – bár tény, az is sokat számít. A hétköznapi praktikum, ésszerű megoldások azonban felülírják mindazt, ami a külsőségekre hajaz elsősorban.

A Suzuki S-Cross pontosan olyan autó, amely teljes mértékben uniszex, nem túlzó a mérete, szimpla, ugyanakkor mégis nevezhető kifinomultnak. Kissé magasított üléspozíciói miatt a vezetése is jóval könnyebb és megszokhatóbb, mint egy „hagyományos” autó esetében. Az automataváltü pedig hab a tortán, személy szerint amúgy is jobban preferálom ezt a megoldást, mert vezetés közben konkrétan jobb és optimálisabb magára a vezetésre, az útra koncentrálni.

Viszonylag tágas beltere, rakodófelületei miatt az új Suzuki S-Cross ideális családtag a hétköznapokban, legyen szó a gyerekek óvodába, vagy iskolába viteléről, vagy akár egy nagybevásárlás lebonyolításáról.

Az autó manőverezhetősége is remek, így például egy mélygarázsba is szívesen áll be vele a tulajdonosa.

A Suzuki S-Cross-ról több cikk is megjelent az Autóaddikt.hu-n, jöjjön pár sor ezt a konkrét modellt bemutató írásból.

Amennyire újszerűnek hat a Suzuki S-Cross külseje, annyira megszokott a beltér. Úgy tűnik, ide sok újat nem kanyarítottak a tervezésnél, a korábbról megszokott japán puritanizmus, Suzuki-séma kormánykerék (amilyen a Swift-ben is van, stlíusra), infotainment, masszív váltókar jellemző. Sok egyéb szintén ugyanez a karakterisztika, nem soroljuk, elég a fotókat megszemlélni. Ez persze nem baj, vagy nem felhánytorgatás, hisz’ ami jól bevált egyszer, többször is jól be fog válni, felesleges túlbonyolítani.

ó vezetni a Suzuki S-Cross-t. Ahogy az imént említettük, Bükfürdőt céloztuk be, Budapesten áthaladva, autópályázással és autóút-használattal. Mindez fontos volt, hiszen azt tűztük ki fő célul, hogy a Suzuki S-Cross-t a lehető legtöbb helyzetben próbára tegyük. Sőr, még pár száz méter visszafogott offroad is volt a felhozatalban.

A vonatkozó teljes cikk az Autóaddikt.hu-n olvasható: https://www.autoaddikt.hu/teszt-suzuki-s-cross-6at-allgrip-garantalt-a-popularitas/