Az olasz Calzedonia már három évtizede lepi meg rajongóit szebbnél szebb kreációkkal, legyen az egy stílusos harisnya, egyedi zokni vagy épp egy divatos fürdőruha. Ez alkalomból tekintsünk vissza egy kicsit a márka utóbbi éveire!
A Calzedonia idén ünnepli 30. születésnapját – ebből a különleges alkalomból idézzük fel annak a sokarcú világmárkának a “történelmét”, amely az évek során a legwear és a beachwear tervezésnek is első számú specialistájává vált és szezonról szezonra stílusos modellekkel, innovatív anyagokkal és trendteremtő fazonokkal biztosítja azt lehetőséget a nők számára, hogy még szebbnek érezhessék magukat.
A Calzedonia figyelmének középpontjában mindig is a nők álltak: a márka számos üzenettel tisztelgett a női erő előtt: 2014-től olyan ikonikus sztárral szólította meg a világ nőuniverzumát, mint Julia Roberts, aki a mai napig a márka arcaként ragyog. 2015-ben az új PREMIUM harisnyák nagy sikerrel debütáltak, a TOTAL SHAPER-t ismét a színésznő mutatta be a nőiesség és az egyediség ikonjaként.
A márka a világ legszebb bikini modelljeivel működött együtt, amelyből nagyszabású, emlékezetes kampányok születtek. Gisele Bündchen természetes, túlzások nélküli varázsa rávetült a Calzedoniára is, amely a fürdőruhák megteremtőjeként is élvonalban tündököl.
Ezután jött még Cameron Russel, Sara Sampaio és idén Adriana Lima, akik a Calzedonia ikonikus arcaiként újabb ragyogást kölcsönöztek a színnel, stílusossággal teli fürdőruha modelleknek.
Az olasz márka 30.születésnapja alkalmából különleges harisnyákat jelentet meg. Mi odavagyunk érte! Nektek hogy tetszik?