Különleges, rózsaszín megjelenéssel és továbbfejlesztett változatban érkezik a L’Oréal Professionnel legújabb, a Barbie-val közösen megálmodott SteamPod hajformázója. A limitált kiadás darabjainak rendhagyó külseje mögött egy még hatékonyabb, gyorsabb, és a haj számára kíméletesebb hajformázó technológia rejlik.
A világ legsokszínűbb babagyártójával, a Barbie-val közösen megalkotott, limitált kiadású SteamPod a közel 10 évvel ezelőtt bemutatott, népszerű hajformázó-sorozat legújabb, továbbfejlesztett generációja. Az együttműködést a két márka hasonló világnézete inspirálta: mind a divatikon Barbie, mind pedig a professzionális hajápolás mestere, a L’Oréal Professionnel hisz a hangulatnak megfelelő megjelenés és az egyedi szépség erejében.
A legújabb SteamPoddal nem csak kétszer olyan gyorsan és kényelmesen készíthető egyenes, göndör vagy éppen loknis haj, de a fejlesztéseknek hála a termék a korábbinál 91%-kal jobban kíméli a hajat megfelelő használat mellett. A készülék emellett vékonyabb és könnyebb is lett. Az eszközbe rejtett víztartálynak, az elforgatható vezetéknek, a beépített fésűnek, valamint – a könnyű szállíthatóság érdekében hőálló – táskának köszönhetően a SteamPod 3.0-val a felhasználók bárhol kényelmesen, gyorsan és biztonságosan formázhatják meg frizurájukat.
„Nagyon örülünk az együttműködésnek, hiszen a L’Oréal Professionnel szellemisége közel áll hozzánk. A Barbie 1959-es alapítása óta azon dolgozunk, hogy minél több fiatal lányt segítsünk az őszinte önkifejezés útjára lépni. A legújabb, limitált kiadású SteamPod együttműködéssel is arra szeretnénk ösztönözni a lányokat, hogy merjék bátran felvállalni saját stílusukat és önmagukat megjelenésükkel is” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi brand menedzsere.
„A L’Oréal Professionnel már 110 éve segíti a nőket és a férfiakat professzionális szépségápolási termékeivel. Bízunk benne, hogy a kooperáció keretében megalkotott új köntösbe öltözött SteamPod segítségével a lányok bátran megálmodhatják és megalkothatják saját, egyedi stílusukat, amit nem félnek megmutatni” – tette hozzá Szöllősi-Sándor Dalma, a L’Oréal Professionnel magyarországi brand activation menedzsere.