Hanneli Mustaparta nemzetközi fashion blogger sztár ősszel a Deichmann-nal közösen dobja piacra első limitált cipőkollekcióját. A „Collection Edited by Hanneli Mustaparta” 2015. szeptember 15-től lesz kapható kizárólag a Deichmann online shopokban Németországban és más európai országokban, amelyekben a Deichmann aktív. A divat fővárosában, New Yorkban élő 32 éves norvég hölgy kollekciójában 10 modell kapott helyet. A modellek Hanneli összetéveszthetetlen stílusát tükrözik, amely hol androgün-puritán, hol kislányosan játékos. Aktuálisan Hannelit az egyik legismertebb divatmagazin streetstyle variációiért a második helyre rangsorolta.
Hanneli Mustaparta nemzetközi modellkarrierje 17 évesen kezdődött és többek között dolgozott Calvin Klein, Louis Vuitton és a Diesel számára is. Modellkarrierje után felfedezte szenvedélyét a fotózás és írás iránt. 2009 óta a blogbusinessben tevékenykedik. Időközben divatszakértővé vált a kamera mindkét oldalán. Rendszeres vendég az olyan nagy magazinok divatoldalain, mint a Vogue, Madame és az Elle. Több mint 300.000 közösségi média rajongóval nemzetközileg is jegyzett blogger, aki trendkreátorként működik.
„Azért döntöttünk Hanneli Mustaparta mellett, mert nemzetközileg elismert divatikon, aki nagyon kompetens és online területen is komolyan számon tartják” – mondja Ulrich Effing, a Deichmann vállalati kommunikációs vezetője.
A cipőmodellek hivatalos bemutatója 2015. augusztus 15-én lesz Hamburgban. A Deichmann számára a svéd Caroline Blomst és az olasz Veronica Ferraro után ez lesz a harmadik blogger kollekció.